vrijdag 27 februari 2009

Mentale hoer

Mentale Hoer

Dus als ik het nu goed begrijp
Was vader een sadist
En moeder die ontliep hem steeds
Met leugens en met list
Ik ben heel blij met dit gesprek
Maar raak geƫmotioneerd.
Maar voor ik dat mijn bek uit krijg
Heeft ze haar pols omgekeerd

Het spijt me beste kerel maar je tijd die is voorbij
Ik heb tussen twee sessies steeds maar vijf minuten vrij
Dus slik je leed maar fijn weer in
Kom terug over een week
Hang jezelf nou maar niet op
We raken net op streek

Mentale hoer
Voor psychologen ben ik voer (2 X)
Net als ik de kern raak
Moet er weer worden betaald
Klap ik steeds weer in elkaar
In de hel afgedaald



Mijn partner was dus best wel leuk
En ik een vuile plurk
En frau doktor vindt het ook niet normaal
Dat ik soms rondloop in een jurk

Ik ben heel blij met dit gesprek
Maar raak geƫmotioneerd.
Maar voor ik dat mijn bek uit krijg
Heeft ze haar pols omgekeerd

Het spijt me beste kerel maar je tijd die is voorbij
Ik heb tussen twee sessies steeds maar vijf minuten vrij
Dus slik je leed maar fijn weer in
Kom terug over een week
Hang jezelf nu toch niet op
We raken net op streek

Mentale hoer
Voor psychologen ben ik voer (2 x)
Net als ik de kern raak
Moet er weer worden betaald
Klap ik steeds weer in elkaar
In de hel afgedaald

(lied en tekst: Casper van Baarle)